baner-top

baner prawy

Aktualności

Debata kandydatów do Parlamentu RP z przedsiębiorcami

3 października 2019 roku w siedzibie Stowarzyszenia Krak-Business przy ul. Malborskiej 65 odbyła się debata kandydatów do Parlamentu RP z przedsiębiorcami.

Tematyka debaty:

  1. Powszechny samorząd gospodarczy w Polsce i obligatoryjna przynależność do organizacji gospodarczych.

  2. Podatki i główne problemy przedsiębiorców.

  3. Współpraca Parlamentu z przedsiębiorcami przy tworzeniu ustaw gospodarczych.

Uczestnikami debaty byli:

      1. Ryszard Śmiałek KOMITET WYBORCZY SOJUSZ LEWICY DEMOKRATYCZNEJ

      2. Agnieszka Ścigaj KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE

      3. Adam Wójcik KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE

      4. Lidia Gądek  KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY KOALICJA OBYWATELSKA PO .N IPL ZIELONI

      5. Piotr Kempf KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE

      6. Marcin Florek KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE

 

Więcej szczegółów z wydarzenia:

https://dziennikpolski24.pl/wybory-2019-barometr-bartusia-doic-dobic-wspierac-co-politycy-zamierzaja-zrobic-z-przedsiebiorcami-pytamy-malopolskich/ar/c1-14489251

 

Aktualności

Debata z kandydatami do Parlamentu RP

Szanowni Państwo,
 
Serdecznie zapraszamy na debatę przedsiębiorców z kandydatami do Parlamentu RP organizowaną przez Małopolskie Porozumienie Organizacji Gospodarczych.
Debata odbędzie się 3 października 2019roku o godzinie 17.00 przy ul. Malborskiej 65 w Krakowie.
Debatę poprowadzi publicysta ekonomiczny Zbigniew Bartuś
 
 Potwierdzenie udziału do 01.10.2019r.
 
Aktualności

KARCZMA PIWNA 2019 Biesiada Przedsiębiorców

 

Aktualności

KURSY KOMPUTEROWE DLA DOROSŁYCH

Aktualności

Walne Zgromadzenie Sprawozdawcze MPOG sprawozdanie

 

 

 

Wydarzenia

MAŁOPOLSKI FESTIWAL INNOWACJI

O festiwalu

Małopolski Festiwal Innowacji to wyjątkowe święto innowacji i nowoczesnych technologii. Tym razem odbędzie się w dniach 10-16 czerwca. Podczas tygodniowego wydarzenia porozmawiamy o innowacjach, przedsiębiorczości, współpracy pomiędzy nauką i biznesem, poznajemy wynalazki i ludzi za nich odpowiedzialnych, odwiedzamy wyjątkowe miejsca, dowiadujemy się jak skomercjalizować swoje pomysły, postaramy się zaszczepić ducha innowacyjności i kreatywności.

Festiwal tradycyjnie zainauguruje konferencja, której tematem przewodnim będzie innowacyjny start – chcemy pokazać, że nigdy nie jest na niego za późno. Postaramy się udowodnić, że oparcie biznesu na nowoczesnych rozwiązaniach i zaawansowanych technologiach to najlepsza droga do sukcesu. Rozmawiać będziemy o niestandardowym podejściu do projektowania usług i produktów oraz potrzebie otwartości na nowe pomysły. Podpowiemy i posłuchamy jak identyfikować potrzeby klientów, jak je zaspokajać i kreować nowe. Pokażemy firmy, które dzięki innowacjom zawojowały rynek.

Podczas Festiwalu będziemy mogli również poznać małopolskie wynalazki, opracowane na małopolskich uczelniach, w jednostkach badawczo-rozwojowych czy też firmach. Pod namiotem wystawienniczym zaprezentujemy te, które mają największą szansą na rynkowy sukces.

Podczas Festiwalu odbędzie się kilkadziesiąt wydarzeń w różnych zakątkach Małopolski. Wierzymy, że w bogatej ofercie innowacyjnych wydarzeń, każdy znajdzie coś dla siebie. Z pełnym programem Festiwalu można zapoznać się na w zakładce PROGRAM MFI. Wstęp na wszystkie wydarzenia jest bezpłatny, na część obowiązuje rezerwacja miejsc.

Za koordynację i promocję Małopolskiego Festiwalu Innowacji odpowiada Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. Wydarzenie jest realizowane w ramach projektu Innowacyjna Małopolska, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – poddziałanie 3.3.1 RPO WM 2014-2020.


 

Aktualności

Pracownicze Plany Kapitałowe 16.05.2019

W tym roku powstaną pierwsze Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Docelowo do ich uruchomienia zobowiązana będzie większość krajowych przedsiębiorstw. Oznacza to, że PPK staną się jednym z ważnych elementów krajowego systemu emerytalnego, a zarazem istotnym elementem pakietu świadczeń pracowniczych.

Jak każdy nowy program, Pracownicze Plany Kapitałowe rodzą z pewnością wiele pytań, wątpliwości i wyzwań. W jaki sposób wybrać instytucję finansową, która będzie zarządzała PPK? Czy i jakich dostosowań wymagać będą systemy kadrowo-płacowe? Jak informację o PPK przedstawić pracownikom?

Między innymi na te pytania odpowiedzą specjaliści podczas cyklu sześciu konferencji „Rzeczpospolitej”. Pierwsza z nich odbędzie się już 9 maja br. o godz. 9.30 w Golden Floor Tower przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.

Pozostałe terminy:

  • 16 maja, godz. 9.30, Kraków (Hotel Mercure Kraków Stare Miasto)

  • 22 maja, godz. 9.30, Poznań (Concordia Design)

  • 30 maja, godz. 9.30, Wrocław (Radisson Blu Hotel)

  • 6 czerwca, godz. 9.30, Gdańsk (Novotel Gdańsk Centrum)

  • 13 czerwca, godz. 9.30, Katowice (Courtyard by Mariott)

Celem spotkania jest przedstawienie praktycznych aspektów wdrażania i funkcjonowania PPK. Prelegenci omówią zasady tworzenia Planów, a także wyjaśnią, w jaki sposób wybrać instytucję zarządzającą oraz jak rozstrzygnąć kwestie prawne i podatkowe, związane z uruchomieniem i działaniem PPK. Dopełnieniem spotkania będą krótkie prezentacje renomowanych instytucji finansowych, planujących zarządzać Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Konferencja jest skierowana do dyrektorów i kierowników HR, dyrektorów finansowych, dyrektorów zarządzających, prezesów i członków zarządu, dyrektorów działów prawnych. Na wydarzenie obowiązuje rejestracja na stronie konferencje.rp.pl.

https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/7/1275-pracownicze-plany-kapitalowe

https://poczta.nazwa.pl/ajax/mail?action=attachment&session=0deada6c8273446d855bc7b885b4b602&folder=default0%2FINBOX&id=7431&attachment=7&save=0&filter=1

Czytaj więcej...

Aktualności

Pracownicze Plany Kapitałowe Kraków 2019

https://poczta.nazwa.pl/ajax/mail?action=attachment&session=0deada6c8273446d855bc7b885b4b602&folder=default0%2FINBOX&id=7431&attachment=3&save=0&filter=1

https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/7/1275-pracownicze-plany-kapitalowe

https://poczta.nazwa.pl/ajax/mail?action=attachment&session=0deada6c8273446d855bc7b885b4b602&folder=default0%2FINBOX&id=7431&attachment=5&save=0&filter=1


 

Aktualności

Biuro Rzecznika MŚP w Krakowie otwarte

Informujemy, że został otwarty Oddział Terenowy Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w Krakowie.
Instytucja Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców została utworzona, aby chronić interesy mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz poprawić jakość otoczenia prawnego, w którym działają, a przedsiębiorcy uzyskali możliwość korzystania z pomocy prawnej oraz reprezentacji interesów w sprawach przewidzianych w ustawie o Rzeczniku MSP.
Pełnomocnikiem terenowym Rzecznika MŚP Oddziału w Krakowie został Grzegorz Piątkowski.
Biuro Rzecznika MŚP w Krakowie ul. Kanonicza 11, w oficynie, na pierwszym piętrze.
Aktualności

 „Postaw na przyszłość Postaw na siebie”.

„Postaw na przyszłość Postaw na siebie”.

Zapraszamy do udziału w projekcie „Postaw na przyszłość Postaw na siebie”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.

Celem projektu jest zwiększenie zdolności adaptacyjnych do wymogów rynku pracy dla 200 osób z województwa małopolskiego zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracownika, przewidzianych do zwolnienia bądź zagrożonych zwolnieniami lub odchodzących z rolnictwa poprzez realizację kompleksowego programu typu outplacement.

Dla kogo?
Projekt jest adresowany do osób fizycznych spełniających łącznie poniższe warunki:

  1. zamieszkują na terenie województwa małopolskiego,

  2. nie prowadzą własnej działalności gospodarczej

  3. posiadają następujący status na runku pracy:

  • pracownicy przewidziani do zwolnienia lub zagrożeni zwolnieniem z pracy (osoby będący w trakcie wypowiedzenia umowy o pracę)

  • osoby zwolnione z przyczyn dotyczących zakładu pracy

  • osoby odchodzące z rolnictwa posiadające gospodarstwo rolne lub członkowie ich rodzin ubezpieczeni w KRUS.

Co oferujemy?

  • indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe,

  • coaching,

  • szkolenia/kursy zawodowe

  • szkolenie do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej i dotacje na jej założenie (w tym w formie przedsiębiorstwa społecznego),

  • udzielenie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (dotacje w wysokości do 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia za pracę w gospodarce narodowej obowiązujące w dniu przyznania wsparcia,

  • wsparcie szkoleniowo-doradcze dla przedsiębiorstw, które otrzymały dotację w ramach projektu ,

  • staże,

  • pośrednictwo pracy
     

Gdzie uzyskasz więcej informacji o projekcie?
Siedziba: Interkadra Sp. z o.o. ul. Wielicka 50, 30-552 Kraków,

tel. 12 290-44-37, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dariusz Pierzak – Szkolenia Projekty Doradztwo

Tel. 505 421 351, em-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj więcej...