baner-top

baner prawy

Wydarzenia

MAŁOPOLSKI FESTIWAL INNOWACJI

O festiwalu

Małopolski Festiwal Innowacji to wyjątkowe święto innowacji i nowoczesnych technologii. Tym razem odbędzie się w dniach 10-16 czerwca. Podczas tygodniowego wydarzenia porozmawiamy o innowacjach, przedsiębiorczości, współpracy pomiędzy nauką i biznesem, poznajemy wynalazki i ludzi za nich odpowiedzialnych, odwiedzamy wyjątkowe miejsca, dowiadujemy się jak skomercjalizować swoje pomysły, postaramy się zaszczepić ducha innowacyjności i kreatywności.

Festiwal tradycyjnie zainauguruje konferencja, której tematem przewodnim będzie innowacyjny start – chcemy pokazać, że nigdy nie jest na niego za późno. Postaramy się udowodnić, że oparcie biznesu na nowoczesnych rozwiązaniach i zaawansowanych technologiach to najlepsza droga do sukcesu. Rozmawiać będziemy o niestandardowym podejściu do projektowania usług i produktów oraz potrzebie otwartości na nowe pomysły. Podpowiemy i posłuchamy jak identyfikować potrzeby klientów, jak je zaspokajać i kreować nowe. Pokażemy firmy, które dzięki innowacjom zawojowały rynek.

Podczas Festiwalu będziemy mogli również poznać małopolskie wynalazki, opracowane na małopolskich uczelniach, w jednostkach badawczo-rozwojowych czy też firmach. Pod namiotem wystawienniczym zaprezentujemy te, które mają największą szansą na rynkowy sukces.

Podczas Festiwalu odbędzie się kilkadziesiąt wydarzeń w różnych zakątkach Małopolski. Wierzymy, że w bogatej ofercie innowacyjnych wydarzeń, każdy znajdzie coś dla siebie. Z pełnym programem Festiwalu można zapoznać się na w zakładce PROGRAM MFI. Wstęp na wszystkie wydarzenia jest bezpłatny, na część obowiązuje rezerwacja miejsc.

Za koordynację i promocję Małopolskiego Festiwalu Innowacji odpowiada Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. Wydarzenie jest realizowane w ramach projektu Innowacyjna Małopolska, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – poddziałanie 3.3.1 RPO WM 2014-2020.


 

Aktualności

Pracownicze Plany Kapitałowe 16.05.2019

W tym roku powstaną pierwsze Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Docelowo do ich uruchomienia zobowiązana będzie większość krajowych przedsiębiorstw. Oznacza to, że PPK staną się jednym z ważnych elementów krajowego systemu emerytalnego, a zarazem istotnym elementem pakietu świadczeń pracowniczych.

Jak każdy nowy program, Pracownicze Plany Kapitałowe rodzą z pewnością wiele pytań, wątpliwości i wyzwań. W jaki sposób wybrać instytucję finansową, która będzie zarządzała PPK? Czy i jakich dostosowań wymagać będą systemy kadrowo-płacowe? Jak informację o PPK przedstawić pracownikom?

Między innymi na te pytania odpowiedzą specjaliści podczas cyklu sześciu konferencji „Rzeczpospolitej”. Pierwsza z nich odbędzie się już 9 maja br. o godz. 9.30 w Golden Floor Tower przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.

Pozostałe terminy:

  • 16 maja, godz. 9.30, Kraków (Hotel Mercure Kraków Stare Miasto)

  • 22 maja, godz. 9.30, Poznań (Concordia Design)

  • 30 maja, godz. 9.30, Wrocław (Radisson Blu Hotel)

  • 6 czerwca, godz. 9.30, Gdańsk (Novotel Gdańsk Centrum)

  • 13 czerwca, godz. 9.30, Katowice (Courtyard by Mariott)

Celem spotkania jest przedstawienie praktycznych aspektów wdrażania i funkcjonowania PPK. Prelegenci omówią zasady tworzenia Planów, a także wyjaśnią, w jaki sposób wybrać instytucję zarządzającą oraz jak rozstrzygnąć kwestie prawne i podatkowe, związane z uruchomieniem i działaniem PPK. Dopełnieniem spotkania będą krótkie prezentacje renomowanych instytucji finansowych, planujących zarządzać Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Konferencja jest skierowana do dyrektorów i kierowników HR, dyrektorów finansowych, dyrektorów zarządzających, prezesów i członków zarządu, dyrektorów działów prawnych. Na wydarzenie obowiązuje rejestracja na stronie konferencje.rp.pl.

https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/7/1275-pracownicze-plany-kapitalowe

https://poczta.nazwa.pl/ajax/mail?action=attachment&session=0deada6c8273446d855bc7b885b4b602&folder=default0%2FINBOX&id=7431&attachment=7&save=0&filter=1

Czytaj więcej...

Aktualności

Pracownicze Plany Kapitałowe Kraków 2019

https://poczta.nazwa.pl/ajax/mail?action=attachment&session=0deada6c8273446d855bc7b885b4b602&folder=default0%2FINBOX&id=7431&attachment=3&save=0&filter=1

https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/7/1275-pracownicze-plany-kapitalowe

https://poczta.nazwa.pl/ajax/mail?action=attachment&session=0deada6c8273446d855bc7b885b4b602&folder=default0%2FINBOX&id=7431&attachment=5&save=0&filter=1


 

Aktualności

Biuro Rzecznika MŚP w Krakowie otwarte

Informujemy, że został otwarty Oddział Terenowy Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w Krakowie.
Instytucja Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców została utworzona, aby chronić interesy mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz poprawić jakość otoczenia prawnego, w którym działają, a przedsiębiorcy uzyskali możliwość korzystania z pomocy prawnej oraz reprezentacji interesów w sprawach przewidzianych w ustawie o Rzeczniku MSP.
Pełnomocnikiem terenowym Rzecznika MŚP Oddziału w Krakowie został Grzegorz Piątkowski.
Biuro Rzecznika MŚP w Krakowie ul. Kanonicza 11, w oficynie, na pierwszym piętrze.
Aktualności

 „Postaw na przyszłość Postaw na siebie”.

„Postaw na przyszłość Postaw na siebie”.

Zapraszamy do udziału w projekcie „Postaw na przyszłość Postaw na siebie”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.

Celem projektu jest zwiększenie zdolności adaptacyjnych do wymogów rynku pracy dla 200 osób z województwa małopolskiego zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracownika, przewidzianych do zwolnienia bądź zagrożonych zwolnieniami lub odchodzących z rolnictwa poprzez realizację kompleksowego programu typu outplacement.

Dla kogo?
Projekt jest adresowany do osób fizycznych spełniających łącznie poniższe warunki:

  1. zamieszkują na terenie województwa małopolskiego,

  2. nie prowadzą własnej działalności gospodarczej

  3. posiadają następujący status na runku pracy:

  • pracownicy przewidziani do zwolnienia lub zagrożeni zwolnieniem z pracy (osoby będący w trakcie wypowiedzenia umowy o pracę)

  • osoby zwolnione z przyczyn dotyczących zakładu pracy

  • osoby odchodzące z rolnictwa posiadające gospodarstwo rolne lub członkowie ich rodzin ubezpieczeni w KRUS.

Co oferujemy?

  • indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe,

  • coaching,

  • szkolenia/kursy zawodowe

  • szkolenie do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej i dotacje na jej założenie (w tym w formie przedsiębiorstwa społecznego),

  • udzielenie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej (dotacje w wysokości do 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia za pracę w gospodarce narodowej obowiązujące w dniu przyznania wsparcia,

  • wsparcie szkoleniowo-doradcze dla przedsiębiorstw, które otrzymały dotację w ramach projektu ,

  • staże,

  • pośrednictwo pracy
     

Gdzie uzyskasz więcej informacji o projekcie?
Siedziba: Interkadra Sp. z o.o. ul. Wielicka 50, 30-552 Kraków,

tel. 12 290-44-37, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dariusz Pierzak – Szkolenia Projekty Doradztwo

Tel. 505 421 351, em-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj więcej...

Ogloszenia

Rachunek bankowy MPOG

 

Aktualne konto bankowe Małopolskiego Porozumienia Organizacji Gospodarczych

PKO BP 25 1020 2892 0000 5202 0604 1455

Czytaj więcej...

Aktualności

Szkolenie z RODO 08.05.2018r

SZKOLENIE Z RODO 

25 maja 2018 roku wchodzi w życie RODO (GDPR), czyli nowe unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych.
Zmiany, jakie do tego czasu muszą wprowadzić firmy w krajach członkowskich są bardzo poważne. Nie każdy potrafi jednak odpowiedzieć na pytanie, w jakim zakresie RODO dotyczy także jego firmy,
oraz w jaki sposób się do niego przygotować.
Dlatego też Małopolskie Porozumienie Organizacji Gospodarczych, organizuje szkolenie dotyczące RODO dla swoich członków.
Szkolenie odbędzie się w dniu 8 maja 2018 roku w Q Hotel Plus Kraków przy ul. Wygranej 6. Godzina rozpoczęcia 10.00. Ograniczona ilość 50 miejsc, a koszt uczestnictwa to tylko 100 zł / osoba.
Cena promocyjna wyłącznie dla członków MPOG. Zgłoszenia proszę przesyłać do 4 maja 2018r. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj więcej...

Aktualności

II Kongres Małopolskiego Porozumienia Organizacji Gospodarczych 20.11.2017

20 listopada w hotelu Q Plus Kraków odbył się "II Kongres Małopolskiego Porozumienia Organizacji Gospodarczych Samorząd gospodarczy - szansa czy zagrożenie?", którego tematyką była wizja samorządu gospodarczego. Wypracowane stanowisko MPOG przedstawił Janusz Strzeboński.

  • Kongres_2017_1
  • Kongres_2017_11
  • Kongres_2017_13
  • Kongres_2017_17
  • Kongres_2017_18
  • Kongres_2017_20
  • Kongres_2017_22
  • Kongres_2017_4
  • Kongres_2017_5
  • Kongres_2017_6

Kongres prowadził redaktor Dziennika Polskiego Pan Zbigniew Bartuś.
W dyskusji udział wzięli m.in. posłowie Józef Lassota, Edward Siarka i Jerzy Meysztowicz, Jan Pamuła prezez Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, oraz przedstawiecile Izb
zrzeszonych w MPOG, a także licznie przybyli goście.

Czytaj więcej...

Aktualności

II Kongres MPOG


Patronat Honorowy:

Jacek Krupa

Marszałek Województwa Małopolskiego

 

Piotr Ćwik

Wojewoda Małopolski

 

Jacek Majchrowski

Prezydent Miasta Krakowa

http://www.krakow.pl/

 


 

Aktualności

II Kongres Małopolskiego Porozumienia Organizacji Gospodarczych Samorząd Gospodarczy - szansa czy zagrożenie ?

Małopolskie Porozumienie Organizacji Gospodarczych zaprasza na:

II Kongres Małopolskiego Porozumienia Organizacji Gospodarczych
Samorząd Gospodarczych - szansa czy zagrożenie?

20 listopada 2017 - rozpoczęcie o godzinie 10.00 - rejestracja od godziny 9.30

Hotel Q Plus Kraków - ul. Wygrana 6 Kraków

 

PROGRAM KONGRESU:

9:30 - Rejestracja uczestników

10:00 - Otwarcie II Kongresu Małopolskiego Porozumienia Organizacji Gospodarczych przez Pana Janusza Strzebońskiego – p.o. Przewodniczącego MPOG

10:10 – Wystąpienie zaproszonych gości

10:40Referat Pani Małgorzaty Kmak Zastępcy Dyrektora Instytutu Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie

11:00Wystąpienie Pana Janusza Kowalskiego Prezesa Małopolskiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Krakowie

11:20Referat Pana Janusza Strzebońskiego

11:50Powszechny Samorząd Gospodarczy – wystąpienie przedstawicieli MPOG

12:30 Przerwa kawowa

13:00Panel dyskusyjny prowadzony przez Redaktora Zbigniewa Bartusia

13:40 – Zakończenie II Kongresu Małopolskiego Porozumienia Organizacji Gospodarczych Samorząd Gospodarczy - szansa czy zagrożenie?

 

Serdecznie zapraszamy.

R.S.V.P. do 13 listopada na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 790 890 030

 

Projekt zrealizowano przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego